RigoAndMe

Alla inlägg under september 2010

Av Christine - 14 september 2010 19:49

I skolan idag var det tråkigt! Först typ SO sen SV sen ENG och sen SO igen, det var jäättetråååkigt!!!


Har ridit för Frredrik idag också! Det gick aaaasbraa:) Vi tränade på L:B 1 programmet i dressyr, och så lite ryggningar, öka och minska volten osv. Läan till nästa gång är att kunna ett L:C program utantill. AB jobbade i jättefin form efter dom första 20 min jag red för F. Jag läääängtar asmkt till nästa gång:)!


Men nu ska jag gå in och kolla på nått L:C program! 


Bye! // CH



Av Christine - 14 september 2010 07:40

   Snart börjar skolan:( Är bara 20 min kvar.... Vill helst vara hemma idag, vet inte varför, kanske för att jag vill föra över bilder? ähh, jag har ingen aning.

Ska bli kul och träffa Jamina idag också!


LOOOOOVE YOU RIGO<3


//CH

Av Christine - 14 september 2010 07:24

Sitter nu här och laddar inför Fredrik:) Och äter frukost. Jag hoppas på att det här blir en soft dag i skolan iallafall! Har INGA LÄXOR den här veckan kvar!! Jippie! Gjorde tyskaläxan igår, det var bara att man skulle göra en fin presentation om sig själv på tyska, så det var inte svårt alls:)


Läängtar efter dig, Rigo! Om inte du fanns skulle min värld bara rasa!! 

I LOVE YOU RIGOLETTO  


//CH

Av Christine - 13 september 2010 21:58

Jag vill blogga lite mer tror jag, men jag har ingenting och skriva om! Jag gör ju inte så mycket. Men imorron ska jag iaf rida för Fredrik B. och det ska bli superduperkul!!!!!!:) Fast det är vääldigt jobbigt, man är helt mör efteråt:) Och AB också, ändå så rider vi ca. 40 min bara, men men, får väl träna upp min kondis lite, skulle ju egentligen ut och springa med Jamina igår, men jag var för lat:) Så vi gick i jättelångsamt temppo till karlslund istället. Men jag ska,jag vill,och jag KAN ut och springa!


Saknar Riggo jättemkt! Finns verkligen inte ord för hur mkt jag älskar dig, Rigo<3<3<3 Hoppas att jag får rida dig på torsdag:)


Bye /CH

Av Christine - 13 september 2010 21:56

  

Av Christine - 13 september 2010 21:33

Just nu sitter jag vid datan och bara har tråkigt.


Tidigare idag var jag på visning, huset vi kollade på var asfint!! Och sen så har bakat! Kommer inte ihåg vad det heter, men någon kaka iaf:)  Kom just på att Amanda B ska ha fulhetsfest i slutet av veckan! Det ska bli roligt roligt:) Undrar bara vad man ska köpa för liten present???   Aja, tror iaf att jag ska till Tumba C med Hanna o Jamina någon dag i veckan och köpa lite smink till på fredag, och kanske lite hårfärgspray? (stavning).


Ska nog lägga upp Veckans fråga idag också:)


Bye // Ch

Av Christine - 13 september 2010 15:52

I skolan idag skulle ju vi ha tre-kamp i Vårsta i dag, men det blev inget för att det regnade så mkt:( Men men.... Idag bjöd en kille i klassen iaf på äppelkaka! Den var supergod:) Tror att jag ska baka idag faktiskt, vet inte vad iallafall.

Ska nog lägga över lite bilder ikväll, så vi får se om det kommer upp några:)


Jag saknar Rigo jättemycket, även om jag träffade honom igår *Suck*, jag red honom inte igår, men det var så att jag och Jamina gick till Karlslund, och då passade jag på att hälsa på den bästa.


Lääängtar tills imorron! ska få rida för Fredrik B. då! Hoppas att det går bra då.....   

    


// CH


Av Christine - 13 september 2010 07:37

Nu ska jag snart ta bussen till skolan, vi har någon slags 3-kamp idag. Det ska bli kul!! Så snart borde Jamina komma hit och hämta mig så att vi kan gå till bussen:) Läääängtar tills på tisdag, ska rida för en dressyrtränare då, han heter Fredrik Böhling, ska bli sååå kul!!:)  



Ab hopptävlar:)

Ovido - Quiz & Flashcards