RigoAndMe

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Christine - 26 september 2010 19:31

Har varit på IKEA med mamma idag! Vi handlade lite grejer till huset, och så gick vi in på hööks och köpte stigläder o stigbyglar till AB:) Och så gick vi in på zoovaruhuset, och där köpte jag sand till Kicki och en liten bro åt henne:) Sist gick vi in på SEA, och där köpte vi en säng till lilla kattungen.... Jag kollade också på ett Agilityset till Daisy, det kostade typ 900 kr, och innehöll ett hinder, en tunnel, slalom,målplatta, liten fyrkant att sitta plats i, och så ett tidtagarur, men jag köpte inte det för att jag har inte råd:( Måste ju kunna rida kvar på Karlslund också:) Undra vad jag önskar mig i födelsedagspresent? jag ska iallafall önska mig att få rida terminen ut på karlslund.


När vi kom hem så kom Jamina hem till mig med godiset jag hade beställt av henne, och sen så skruvade vi lite stolar.... Och så fixade vi en "ny" bur åt Kicki, vi tog en stor gammal plastlåda, fyllde den med spån och gjorde leksaker, och sen var den färdig:)


Har nyss ätit på Benevento, muumsigt:) Och nu ska jag typ kolla på tv:)


  


//CH

Av Christine - 26 september 2010 09:28

Datan var lite paj igår så jag kunde inte skriva ett inlägg... Men nu är jag tillbaka:)


Nyss så åt jag lite frukost, och så kanske jag o mamma ska till IKEA lite senare också:)


Igår när jag red Anna Belle gick det asbra! Hon gick som värsta dressyrponnyn!! Och så är det bra, för att jag ska träna för Fredrik B. imorron istället:) Jippie:)

Men idag tar Ronja hand om AB, tror att hon ska rida ut:)


//CH

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards