RigoAndMe

Alla inlägg under september 2011

Av Christine - 9 september 2011 22:38

Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Inget

Dagens klädsel: blå jeans, brunt linne, grå magtröja

Dagens händelse: Hoppa runt i korridoren

Dagens planer: Gå och sova
Dagens vill ha: One direction: Dare to dream

Dagens saknad: Frida :) 
Dagens drog: Na na na

Dagens köp: Riskakor

Dagens dricka: Cola
Dagens mat: Tacos :D
Dagens mående: Awesome

:)

Av Christine - 9 september 2011 22:29

One Direction har släppt sin andra singel Na Na Na idag, för 6 timmar sen:D Jättebra!! Dock har inte videon kommit ut än.



Haft en rolig dag i skolan med my friends, skitroligt hade vi. O nu kom jag och tänka på Fridas "downtown" igår:) det va riktigt kul!! :D


I stallet var det mysigt som vanligt, Ab va jätteren o fin när jag plockade in henne från hagen så de var skönt. När jag red så red jag bara lång o låg och det gick jättebra. Red i ca 1 h:)


Ha det jättefint :) Tjao

Av Christine - 6 september 2011 21:27

Det gick jättebra idag:) Kändes som om jag kom åt henne på ett helt annat sätt än vad jag brukar. I höger varv kändes hon jättefin, och de e kul eftersom hon oftast är svår och stel åt det hållet:) Bästa ponny.


Fick också reda på igår att One Direction kommer till SVERIGE i början av oktober:) Så jäkla great asså!!  Det ska bli sååå kul. Himla kul alltså.


Så jäkla sköön Louis är eller hur Frida?

  http://www.youtube.com/watch?v=YCKu2Hqvudg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=27cKq-58uD8



Av Christine - 6 september 2011 21:19

Jupp, that´s right.


Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Inget

Dagens klädsel: blå jeans, vitt linne och en vanlig tröja

Dagens händelse: Tränade dressyr för Birgitta

Dagens planer: Gå och sova (L)
Dagens vill ha:

Dagens saknad: Belli bus  
Dagens drog: ONE DIRECTION  

Dagens köp: Macka

Dagens dricka: Typ Juice tror jag
Dagens mat: Lasange
Dagens mående: Bra men förkyld


Av Christine - 5 september 2011 08:49

Fina ponny 

( ganska många bilder)

                                 

   Den 1/10 har du vart min i 3 år:)

   

Av Christine - 5 september 2011 08:34

Är hemma och är sjuk, och det suger fett. Jag håller på och knåpar ihop min önskelista också, och än sålänge ser den ut såhär:


One Direction t-shirt, svart

 

Globus strykkappor

 

Dressyrschabrak, Hansbo

 

Bok, One Direction: Forever Young

 

Bok, One Direction: Dare to Dream

 

Rosa linne

 

Pengar

// Ch 

 

Av Christine - 4 september 2011 09:52

Har nyss vaknat, inge och göra. Eller sitter och lyssnar på musik. Har gått o blivit sjuk också:( de är inge roligt.


Mamma har åkt till stallet, hon ska rida o fixa med AB idag, Får se va jag hittar på.


Ha de bra

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards