RigoAndMe

Alla inlägg under januari 2011

Av Christine - 28 januari 2011 07:36

Ja, det måste ju vart när Derek blev påkörd...


Han blev påkörd den 17 februari 2010. Jag och mamma va på väg hem från stallet, när vi skulle åka förbi Karlslund, så såg vi en häst ligga på vägen... Hästen blev bortdragen från vägen i svansen av några gubbar, sen la dom hästen i vägkanten.

När hästen låg i vägkanten så såg man bara ett par hovar och ett ssverige täcke.

Jag såg direkt då att det va Derek:( det va fan hemsk.

..

Av Christine - 26 januari 2011 16:05

Har precis kommit hem från skolan. På gympan har vi typ handboll:P Det suger (L)

Skulle egentligen behöva göra matte läxan, men jag tror att jag gör den när jag kommer hem sen...


Aja, nu ska jag börja med en ny header så bye bitches:)


Av Christine - 23 januari 2011 10:18

Ska snart te stallet, vill ha ett Wii och har nyss ätit frukost.


Inte så mke att skriva, bara att när jag red Bellan igår kändes hon fin. Hon fick en väldigt fin form och en bra tempo. Jag gjorde mke halter och volter. Och det gick super:) Fiin pownie<3


   Fiiiiiin heest:)

Av Christine - 22 januari 2011 20:30

... Bara så att ni vet:)  

Av Christine - 22 januari 2011 10:00

Heelt klart my friends och Anna Belle, Riggo!

Typ alltid när jag är i stallet så blir jag på bättre humör:) Och kompisarna, vad skulle man va utan dom? Nothiing...

Av Christine - 22 januari 2011 09:56

Igår när jag gick med Bellan i ridhuset så kändes hon piggare än tidigare, så det verkar va på bättringsvägen:) Sen ryktade jag henne skitnoga, så nu är hon ingen smutsig skimmel längre:) Men det va inte lätt, började me det i onsdags...


Men nu måste jag äta frukost och sen ut me voffsan<3

Av Christine - 19 januari 2011 17:10

... Måste ha vart den dagen för typ 6 år sen när jag o Jamina skulle gräva en pool i lekparken....


Vi hade jätte jätte roligt och skulle gräva en pool i lekparken, och vi sa att vi skulle lägga ica påsar i botten. Jamina höll på att gräva, och jag reste mig upp precis när hon skulle kasta bort sand, så jag fick en jack i pannan, det började blöda skit mke, och jag sprang hem och grina. Efter det så vägrade vi att prata med varandra. Men efter en vecka så gick jag över till "Mini" och gav henne bratz kort och en liten skulptur där det stod: Du är världens bästa kompis!


Mitt favoritminne med det här är ofc slutet<3 Love Jamina 4-ever<3

Av Christine - 19 januari 2011 17:08

Hejhej! Har vart med Jamina, vi hade jättekul!!!! Vi spelade Wii fit plus tror jag det hette. Asso fan va naajs:) Det va jättekul att rocka rockring (L)


Nue drar jag snart te stallet:)


Ses<3

Ovido - Quiz & Flashcards