RigoAndMe

Alla inlägg under januari 2011

Av Christine - 4 januari 2011 12:41

Nee, visste faktist inte att Helena Lundbäck ska va me i Let´s Dance:)


 

(Bild lånad från www3.Ridsport.se)

Av Christine - 4 januari 2011 12:15

jag älskar känslan när man ska tävla. Jag brukar va ganska nervös, men det går över så fort jag börjar rida:) Det är verkligen en härlig känsla att gå upp tidigt, och åka te stallet... Det är verkligen en av dom bästa sakerna jag vet, ja, och så älskar jag att vinna... Det spelar ingen roll va det är för nåt;)


Och.... Så ÄLSKAR jag mina kompisar!!!!!! Dom är liksom bäst....

Av Christine - 4 januari 2011 12:12

En bild på mig från förra året ( eller för 1 ½ år sen)

  hehe, och så en från idag: 





eller inte. 


Av Christine - 4 januari 2011 11:46

Nee, men vaknade för inte så länge sen... har ätit frukost o vart ute med vovsan:)


ses sötisar:)




Av Christine - 3 januari 2011 13:22

Asså, jag har försökt rita Riggo i photoshop, men det gick inte så bra... Ni ser ju själva. Och ja ( jag ritade me en bild som grund)


 

Av Christine - 3 januari 2011 13:13

Nue ska jag försöka vara så pro så att jag kan göra en header i Photoshop CS5....

Av Christine - 3 januari 2011 12:53

Hur mår du nu? Bra

Hur ser livet ut? Bra om man bortser från vissa saker...

Något du ångrar i livet? Mmm.

Något du saknar? Lite för mke...

Någon du vill glömma? Jaa

Någon som du älskar? Ja:D

Någon du hatar? Mmm

Någon du är orolig för? Japp

Någon du tror kommer må bättre sen? ??

Har du vart ledsen någon gång? Lite för mke faktist-.-

Har du skrattat? jaa:):)

Vilka är dom skönaste brudarna? Måånga

Vad saknar du? Lite grejor....

Vill du vara den glada tjejen eller den roliga tjejen? Den glada tjejen!

Har du några vänner? Ja

Har du någon gång velat dö? Nja...

Kommer du nån gång klippa page? NEEEEEJ!

Om din kompis dog, vad skulle du då göra? Gråta, Gråta, Gråta, men sen inse att hon nog inte ville att jag skulle gråta, och så leva livet för henne också

Har du ett perfekt liv? Nee, men vem har det?!

Av Christine - 3 januari 2011 11:34

Lite sent, jag vet:)


Igår när jag red Anna Belle så gick hon jättefint, det är nog en av dom bästa gångerna jag har ridit henne:) Rooligt:)

Ovido - Quiz & Flashcards