RigoAndMe

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Christine - 19 januari 2011 17:10

... Måste ha vart den dagen för typ 6 år sen när jag o Jamina skulle gräva en pool i lekparken....


Vi hade jätte jätte roligt och skulle gräva en pool i lekparken, och vi sa att vi skulle lägga ica påsar i botten. Jamina höll på att gräva, och jag reste mig upp precis när hon skulle kasta bort sand, så jag fick en jack i pannan, det började blöda skit mke, och jag sprang hem och grina. Efter det så vägrade vi att prata med varandra. Men efter en vecka så gick jag över till "Mini" och gav henne bratz kort och en liten skulptur där det stod: Du är världens bästa kompis!


Mitt favoritminne med det här är ofc slutet<3 Love Jamina 4-ever<3

Av Christine - 19 januari 2011 17:08

Hejhej! Har vart med Jamina, vi hade jättekul!!!! Vi spelade Wii fit plus tror jag det hette. Asso fan va naajs:) Det va jättekul att rocka rockring (L)


Nue drar jag snart te stallet:)


Ses<3

Av Christine - 19 januari 2011 07:43

Det här blir ett snabbt inlägg bara, hehe:) Men igår när jag red för F. såg han att lilla powni har en lätt sträckning bak, troligen har hon halkat, så det blir skritta i 6 dar:( Men hoppas att hon blir bra:)


Nu drar jag snart te skolan (ofc):)



Bye sötisar

Ovido - Quiz & Flashcards