RigoAndMe

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Inte bloggat

Av Christine - 12 november 2011 02:00

har inte bloggat på ett tag nu, har inte känt någon vidare entusiasm. Men iallafall var på middag i stallet idag, eller den var hemma hos en tjej som bodde vid stallet. Det var trevligt även om jag var inloggad på twitter och spelade temple man största delen av tiden. Men det var najs. Sen körde vi hem Ida.  


Tränade lite horsemanship alternativt trickträning med annabelle. Hon var jätteduktig. När jag galopperar iväg från henne så galopperade hon efter mig:) Samma sak när jag sprang, fast då travade hon. Och så har jag lärt henne att snurra på "kommando". när jag rör med spöt runt mina fötter ska hon gå som i en framdelsvändning runt mig, och det gick alldeles utmärkt. Började också träna på att när jag knakcar lite lätt med spöt på ena framknät så ska hon flytta skänkelvikning och det gick också bra för att vara första gången.


Btw måste bara berätta en sak. Alla som gillar One Direction vet förmodligen vem 1DCyberpunk är för någon, och HON TWITTRADE TILL MIG och jag fick hyperryck jag blev jätteglad, men kunde inte uttrycka mig för vi satt runt ett bord och åt middag 25 st...



1DCyberpunk  Det var hennes 17:e födelsedag idag. (igår) Grattis till henne för 3:e gången idag (första gången idag)  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 3 november 2011 19:26


http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment Jag är med och tävlar om ett Schockemöhle set hos topdressage.blogg.se.       ...

Av Christine - 3 november 2011 16:34

  Dog lite (läs mycket) nu!! Det är grymt ju.

Av Christine - 29 oktober 2011 19:01

      Jag är med och tävlar om 2 biljetter till Stockholm Horse Show hos Dressyrmupparna:)   Inlägget hos Dressyrmupparna finns här: http://dressyrmupparna.se/sugna-pa-tavling/13573#comments ...

Av Christine - 19 oktober 2011 19:11

Jag älskar att vara ensam hemma, då kan man bara bli helt galen. Vilket jag lbev idag, för jag var ensam i 5 timmar utan att ha tråkigt:) Kan försöka ladda över ett klipp när jag tar ut min galenhet, men det kanske inte funkar:( ...

Av Christine - 19 oktober 2011 19:09

    Så fantastiskt bra!!!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards