RigoAndMe

Alla inlägg under november 2010

Av Christine - 27 november 2010 15:59

Blev ju ingen ridning på karlslund i torsdags, så det skulle bli ridning på idag i stället, men jag kunde inte va med, för exakt samma tid hade jag hoppträning på Anna Belle. Men får rida Riggo på torsdag istället dådå.  Saknar lille Riggoponnyn<3<3<3

Kommer ju inte få träffa honom förns på torsdag:(


Va med jamina i går och det va kul:) Vi va ute o åkte pulka hehe:) Det va jättekul, vi hittade lite branta o roliga backar. Fast en backe va dödsbacken.... Nee, bara skojja.

Ska sätta in en ny header snart, har gjort en ny.


//CH

?

Av Christine - 24 november 2010 15:48

Om  ni har lust får ni gärna svara på dom här frågorna och se hur mycket ni vet om mig.....


Ålder?

Favoritdjur?

Husdjur?

Intresse (förutom hästar)?

Favoritmärke?

Favoritmat?

Gillar?

Gillar inte?

Är jag en datanörd?

Har jag en häst?

Hur ser mitt rum ut?

Vad heter min hamster?

Om du gör en vännlista, vilken plats hamnar jag då på?


Det gör inget om du bara svarar på några frågor, men det vore kul om du svarade på alla:)


Idag så var det superäcklig mat i skolan, men det brukar va rätt dålig mat. En gång hittade Felicia mögel i sin mat! Det är iiinte fräscht.


Vi jobbade ganska mkt med geografi häftet, det är ganska kul. Imorron ska vi till någon SIM grej, tror att det hette Future City. Idag blev jättemånga i klassen mulade, av antingen Victor, Bianca, Mathias el. Jeppe tror jag... Men eftersom jag är bäst så blev jag inte mulad:) Vi hade ju bild i dag också, och vi ska göra typ en abstrakt (stavning) bild från en konstnär, jag o hanna har valt Andy Warhol. Och han är bara för rolig! Sök på " Andy Warhol på google och gå in på bilder, han ser typ helt sjuk ut:)



Imorron ska jag rida på KRS!!! Ska rida Rigo, redan bestämmt. Niice! Hoppas att det inte är så mkt snö då, och att det går o galoppera..


Det blev ett ganska långt inlägg, men vvem bryr sig:)


 


//CH


Av Christine - 23 november 2010 07:17

Har inte skrirvit på ett tag, men har haft fullt upp med kaniner! Buren kom i förrgår också finfin. Men nu är jag Back On Track!


Idag blir det träning för F. vid sju också! Det ska bli riiiktigt kuligt:)


Tors: Fick rida Baya på lektionen, hon är en ny favvo, men riggo är bäst endå!!!!


Hinner inte skriva mer,


//CH

Av Christine - 17 november 2010 15:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Christine - 17 november 2010 07:03

I söndags hopptränade jag m. AB. Gick as bra!!!<3 Hon var jättepigg, efter att ha hoppat en kombination så skulle jag svänga tillvänster direkt efter och hoppa ett hinder. Och efter det hindret så typ bockade hon 3 ggr.


//CH

Av Christine - 16 november 2010 07:17

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, men vem bryr sig:)


SÖN: Gjorde inget.


MÅN: I skolan hade vi hjärt o lungräddning på gympan, fett tråkigt egentligen. Men jag, Hanna o Frida hade ganska kul:) I stallet sen så fick jag först spola ponnyn, lerig som f*n på benen.... Sen red mamma.


NU: Sitter jag vid datan;) Ska träna för Fredrik idag också!!!! Ska bli reeeally niice<3


Hanna: Jag bakade inget idag heller.....:)


Jag sitter och kollar på kaninburar, för att jag har bestämt mig för att jag ska bli kaninägare igen:) Jag vill ha en Fransk vädur, eller en vanlig dvärgvädur. Helst viltgula manteltecknade, eller en båmantlad:) Feett mkt jag har lärt mig assooo!!!


//CH

Av Christine - 14 november 2010 10:08

Hejhej! Har inte bloggat på några dar, men har liksom inte pallat.TORS: Ridning på KRS, blev ingen hoppning, AB fick vila. På KRS fick jag rida Rigo! Det kändes jättebra bortsätt från att han kändes lite spänd.FRE: Idag broddade vi anna belle, det var jättejobbigt!! Sen på kvällen va jag bara hemma, hade tänkt och baka maränggrottor, men orkade inte.LÖR: Red dressyr på AB, men tog det lite lugnt. Kändes jättebra bortsett från att hon blev lite stark mot slutet. Gick jätte fint när jag travade av.SÖN: Idag blir det hoppning för min del:) Kulkul!! Sen så kanske jag ska baka idag, jag vet inte än....Idag på hoppningen ska jag hoppa med några som jag inte känner, brukar ju hoppa med Emma och Tilda. Men idag ska jag hoppa med typ en josefine?//CH

Av Christine - 11 november 2010 07:40

 

Bara så att alla vet<3


//CH

Ovido - Quiz & Flashcards