RigoAndMe

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

?

Av Christine - 24 november 2010 15:48

Om  ni har lust får ni gärna svara på dom här frågorna och se hur mycket ni vet om mig.....


Ålder?

Favoritdjur?

Husdjur?

Intresse (förutom hästar)?

Favoritmärke?

Favoritmat?

Gillar?

Gillar inte?

Är jag en datanörd?

Har jag en häst?

Hur ser mitt rum ut?

Vad heter min hamster?

Om du gör en vännlista, vilken plats hamnar jag då på?


Det gör inget om du bara svarar på några frågor, men det vore kul om du svarade på alla:)


Idag så var det superäcklig mat i skolan, men det brukar va rätt dålig mat. En gång hittade Felicia mögel i sin mat! Det är iiinte fräscht.


Vi jobbade ganska mkt med geografi häftet, det är ganska kul. Imorron ska vi till någon SIM grej, tror att det hette Future City. Idag blev jättemånga i klassen mulade, av antingen Victor, Bianca, Mathias el. Jeppe tror jag... Men eftersom jag är bäst så blev jag inte mulad:) Vi hade ju bild i dag också, och vi ska göra typ en abstrakt (stavning) bild från en konstnär, jag o hanna har valt Andy Warhol. Och han är bara för rolig! Sök på " Andy Warhol på google och gå in på bilder, han ser typ helt sjuk ut:)



Imorron ska jag rida på KRS!!! Ska rida Rigo, redan bestämmt. Niice! Hoppas att det inte är så mkt snö då, och att det går o galoppera..


Det blev ett ganska långt inlägg, men vvem bryr sig:)


 


//CH


 
 
Ingen bild

Jamina den bästa

28 november 2010 16:23

1.12
2.Häst?
3.Häst,Hamster,hund och katt och ska få 2 kaniner
4.jc
5.Lasang eller hur det stavas.
6.Rida
7. Cigg rök
8.Lite
9.Ja
10.Det är aprikos färgade tapeter och vitt och lila Möbler osv.
11.Kikki nicki mango shatsaha .... Halldén
12.Delad etta plats med ...

Christine

29 november 2010 07:27

Exakt:)

 
Ingen bild

Amanda och Hanna

27 december 2010 15:04

det var ju jag som svara på typ alla :o) /manda

Christine

27 december 2010 19:04

?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 12 november 2011 02:00


har inte bloggat på ett tag nu, har inte känt någon vidare entusiasm. Men iallafall var på middag i stallet idag, eller den var hemma hos en tjej som bodde vid stallet. Det var trevligt även om jag var inloggad på twitter och spelade temple man störs...

Av Christine - 3 november 2011 19:26


http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment Jag är med och tävlar om ett Schockemöhle set hos topdressage.blogg.se.       ...

Av Christine - 3 november 2011 16:34

  Dog lite (läs mycket) nu!! Det är grymt ju.

Av Christine - 29 oktober 2011 19:01

      Jag är med och tävlar om 2 biljetter till Stockholm Horse Show hos Dressyrmupparna:)   Inlägget hos Dressyrmupparna finns här: http://dressyrmupparna.se/sugna-pa-tavling/13573#comments ...

Av Christine - 19 oktober 2011 19:11

Jag älskar att vara ensam hemma, då kan man bara bli helt galen. Vilket jag lbev idag, för jag var ensam i 5 timmar utan att ha tråkigt:) Kan försöka ladda över ett klipp när jag tar ut min galenhet, men det kanske inte funkar:( ...

Ovido - Quiz & Flashcards