RigoAndMe

Alla inlägg under december 2010

Av Christine - 31 december 2010 12:42

Har precisbakat cheesecake, ska bli vääldigt gott att äta sen... ( tjockis, hehe)


Igår hade jag de jättemysigt i stallet:) Skrittjobbade henne lite barbacka, först lite på sandvolten, men sen gick jag ner i ridhuset<33 Där travade jag lite också, och hon kändes jättefin:) Igår kom kameran också, najs najs! Tog lite bilder igår, men destu mer idag:) Jag <3 att fota:) Jag håller på att föra över lite bilder te datan nu också, så vi får se om det kommer upp  några....



Av Christine - 29 december 2010 14:11

  Har ingen bild från igag och pallar nt ta någon ny..... Men det ska komma så snart som möjligt:) (jag är en latmask, jag vet:)


Pözz^^



Av Christine - 29 december 2010 14:07

Snart ska jag te Annabellan:) Igår när jag red va hon superduktig! Stolt chei gick in i stallet och tog hand om duktiga pownien efteråt:)                                  


Hehe, när jag va me hanna igår så hoppade vi lite me Kicki:) Fett kul! Hon knyckte alla nötter hela tiden, men hon va duktig, hon hoppade typ 5 cm högt o 5 cm brett:)


Ses bitches<3

Av Christine - 28 december 2010 19:43

Har samma kläder idag som i förrgår då jag tog bilden, så jag lägger upp samma :P

Lägger upp nån ny snart, *.*


Jeanstights från Hm, Linne från ?, och en fleece tröja från Stadium xd.


 

Hehe:) 



Av Christine - 28 december 2010 11:13

Har inget och göra just nu, ska nog va med Hanna lite senare iaf:) Finns inte så mke mer att skriva om vad jag ska göra idag, eller, jag ska ju te stallet:)


See yah!

Av Christine - 27 december 2010 19:11

Något jag hatar är när det går dåligt te.x på en tävling, och läxor. Vi får så j*vla mke läxor känns de som. Men det blev liite mindre nu på slute av terminen, skönt.

Det fanns inte så mke att skriva om det jag hatar...


Ses:)

Av Christine - 27 december 2010 19:04

På morgonen va jag och mamma ute m Daisy, vi gick nån slinga i skogen.

Sen åkte vi till södertälje och skulle byta lite jackor:) Jag köpte inget men jag köpte sen jättesnygg adidasväska som jag lämnade tbx sen, jag är så smart för nu kom jag på att jag ville behålla den, så ska köpa en ny sån när vi åker te skärholmen...


Sen på väg ut från garaget så va de typ världens kaos, det va typ nån dåre som inte hade betalat osv, så vi fick stå i garaget i typ 35 min.... Inte så kul direkt.

Men sen åkte vi te stallet:) Red bara i typ 30 min, men det gick bra<3 Love lilla pownien<3<3 Och så kom jag hem för typ 30 min sen och åt middag:) Tacooos<3


Imorron ska jag te Hanna o Amanda:) Ska åka skidor... Men först ska jag o mamma te vetrenären me Ninja, fast bara för vaccination.


Bye bitches<3

Av Christine - 26 december 2010 23:00

Är jättetrött, tror  att jag går och lägger mig snart-.-


Har beställt kameran nu, blir en rosa Canon digitalkamera:) Niice<3 Kommer förhoppningsvis på typ tisdag/onsdag.


  


Sov gott alla sööta bloggläsare:) 

Ovido - Quiz & Flashcards