RigoAndMe

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

-.-

Av Christine - 16 oktober 2011 23:21

Nu har jag köpt en vinterjacka, eller jag har beställt en. Har hittat så himla mycket fint idag asså!! Fast från olika affärer så det är jobbigt. Men jag ska beställa lite mer snart:)


Idag fick Annabelle vila, var egentligen inte tänkt. Men idag fick det bli så eftersom jag hade lite annat att göra idag.... Som att äta chokladcheesecake (L)


Btw, ni med twitter, följ mig på @Ch_hallden :) Så följer jag er.


Egentligen borde jag lägga upp en bild i detta inlägg men min data är absolut bildlös. Men jag kämpar på med att det ska funka att föra över från minmobil, bara så ni vet:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 12 november 2011 02:00


har inte bloggat på ett tag nu, har inte känt någon vidare entusiasm. Men iallafall var på middag i stallet idag, eller den var hemma hos en tjej som bodde vid stallet. Det var trevligt även om jag var inloggad på twitter och spelade temple man störs...

Av Christine - 3 november 2011 19:26


http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment Jag är med och tävlar om ett Schockemöhle set hos topdressage.blogg.se.       ...

Av Christine - 3 november 2011 16:34

  Dog lite (läs mycket) nu!! Det är grymt ju.

Av Christine - 29 oktober 2011 19:01

      Jag är med och tävlar om 2 biljetter till Stockholm Horse Show hos Dressyrmupparna:)   Inlägget hos Dressyrmupparna finns här: http://dressyrmupparna.se/sugna-pa-tavling/13573#comments ...

Av Christine - 19 oktober 2011 19:11

Jag älskar att vara ensam hemma, då kan man bara bli helt galen. Vilket jag lbev idag, för jag var ensam i 5 timmar utan att ha tråkigt:) Kan försöka ladda över ett klipp när jag tar ut min galenhet, men det kanske inte funkar:( ...

Ovido - Quiz & Flashcards