RigoAndMe

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Christine - 15 oktober 2011 19:34

Apgarv: -What do your hair smells like? - Apples.

Sura min: Kolla på möbler är inte roligt

Störmoment: Mitt elektriska hår

Käk: Kyckling!!

Dricka: Hallonsoda, yeah!

Umgänge: Mamma o Jocke

Saknad: HajFich<3

Låt: Na Na Na - One Direction
Humör: Ganska bra


Yeeah, tagen från barafjoppe.bloggplatsen.se:)

Av Christine - 15 oktober 2011 19:30

- What do your hair smells like?

- Apples.


Så himla klockren!!

Av Christine - 15 oktober 2011 18:08

Idag har jag varit med mamma och Jocke och handlat och kollat lite på möbler och sånt. Jag köpte bara en tröja, men den är fin. Och så har jag kommit fram till att det är jättetråkigt och kolla på möbler, jag bara gnällde hela tiden så mamma blev jätteirriterad -.-  Efter det så åkte vi till stallet, skrittade bara ut på pollan idag. Runt grässlingan:) Det va mysigt bara att det va kallt!!


//CH

Ovido - Quiz & Flashcards