RigoAndMe

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Christine - 14 oktober 2011 23:16

Idag har jag haft det roligt i skolan, inga roliga lektioner eller så. Bara allmänt flumm, vilket är kul:) På SO:n så skulle vi träna på vår teater redovisning, vi tränade bra och så, men det känns lite roligt att låtsas vara en gud:) Efter det var det tyska, och det var rörigt som vanligt:P Sen var det svenska, och då fick Hanna, Jamina och jag för oss at vi skulle hyperventilera i 3 min. Då blev alla irriterade på oss, det var ju folk som skrev prov också..Sen på lunchrasten så skulle vi upp i skogen, och leta efter någon skum människa. Hanna, Jamina, Alison och Mikiss (heter hon så?) gick upp på berget, men jag, Hanna  och Amanda satt kvar och sjöng högt och ljudligt till What makes you beautiful, Cry me a river och Total eclipse of the heart. (Random låtval) Det var roligt. Och jag låtsades att den skumma människan var en estländsk alkoholist.... I min fantasi. På svenskan som var efter lunch, spårade det ut helt nästan, det börjar med att Jamina går iväg från sin plats, och jag och Hanna, som sitter brevid henne, börjar klottra på hennes SV mapp. Vi skriver CH är bäst, Nää, Hanna är bäst och sånt.Sen kommer Amanda och skriver: Amanda is the shit!! Och då får jag och Hanna allmän skrattattack, och alla blir irriterade på oss.... Hehe. Men asså vi tänkte ju såhär Amanda är skit!! Ohh gud det var roligt. När vi sist hade klassråd, så kom tyskaläraren och ville prata med oss tyskbarn, Frida, jag, Victor, Gabriel, Amanda NL, Matilda, Kevin, Gustav och Niklas. ( Fick jag med alla?) Det var bra, för det har varit väldigt rörigt på lektionerna. Men nu så har vi sagt att vi ska skärpa oss, men vi får väl se hur det blir. Jag och Frida bidrar med YTTERST lite stohejj iallafall. Vi är bara med lilla slott:)


Nu så ska jag kolla på film, Tomorrow when the war began. På tips utav Hanna, så vi får se hur den är:) Och så ska jag fila lite på min tyska dikt om jag orkar....


Jag skulle ha lagt in en video när jag och Frida avfyrar Slott, men det funkar inte. Så vi får se om det kommer upp någon annan dag:)


Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards