RigoAndMe

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Christine - 16 oktober 2011 23:30

1. Jag får jättelätt beslutsångest när jag handlar, och frågar mig själv typ 100 ggr om jag verkligen behöver det här. Sen slutar det oftast med att jag köper, och lämnar tillbaka samma dag.

2. Jag har väldigt dålig humor och kan börja skratta i helt fel situationer, te.x när någon har dött, och det luktar lite konstigt i ett rum....

3. Jag föredrar sommar och varmt.

4. Har svårt att få saker gjorda, säger ofta: Jag gör det sen!

5. Mitt rum är nästan alltid stökigt, men jag håller på och bättra mig.

6. Jag skvallrar nästan aldrig, och är väldigt bra på att hålla hemligheter.

7. Jag fattar saker väldigt segt, är allmänt trög ibland.

8. Jag äger på att vika kläder:)

9. Min nya favorit affär är Abercrombie&Fitch, men har inga kläder därifrån...

10. Förut älskade jag mitt hår, men nu blir jag bara irriterad på det för att det inte gör som jag vill....


Ganska konstiga saker, men så är det:) 



-.-

Av Christine - 16 oktober 2011 23:21

Nu har jag köpt en vinterjacka, eller jag har beställt en. Har hittat så himla mycket fint idag asså!! Fast från olika affärer så det är jobbigt. Men jag ska beställa lite mer snart:)


Idag fick Annabelle vila, var egentligen inte tänkt. Men idag fick det bli så eftersom jag hade lite annat att göra idag.... Som att äta chokladcheesecake (L)


Btw, ni med twitter, följ mig på @Ch_hallden :) Så följer jag er.


Egentligen borde jag lägga upp en bild i detta inlägg men min data är absolut bildlös. Men jag kämpar på med att det ska funka att föra över från minmobil, bara så ni vet:)

Av Christine - 16 oktober 2011 16:40

Är det bara jag som tycker att det här är roligt?!


Av Christine - 16 oktober 2011 16:35

Nu ska jag förmodlingen internetshoppa lite:) Eller jag håller på med det. Det är jättekul. Men allt jag vill ha just nu går loss på ca 5400 kr.... Så jag får nöja mig med litegrann just nu, då jag måste betala det mesta själv. Eller egentligen inte så mycket, 2887 kr. Men jag har ändå inte pengar så att det räcker. Hmm. Men efter jul har jag det, men så långt orkar jag inte vänta:( (L)


Jag och mamma åkte förbi butikenistallet idag också, usch, den var verkligen dålig. Hade ingenting i lager, och var vääldigt liten och rörig. Kändes som en onödig resa då ajg bara köpte en svansrem.... Men men.


Cya

Ovido - Quiz & Flashcards