RigoAndMe

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Christine - 13 oktober 2011 19:50

Snart ska jag kolla på film, Click. Det är bara för grym:) Har redan sett den men den äger!! Mormor och morfar är här, men dom sitter i köket och äter, så jag sitter här.


I skolan idag var jag med mitt kära HajFich gäng, dock saknades 20%:( Det var Jamina som var borta, så ni mattesnillen kan ju räkna ut hur många vi är i HajFich:) Vi tillbringade rasten på samma parkeringruta som förut, vilket var najs. Dock blåste det lite. Kom och tänka på en sak nu också, säg Liz buys högt... Så förstår du:) Jättekul.


Imorgon har vi tyska = inte kul. Jag och Frida kommer säkert sitta och byta kläder/päls till lilla Slott, haha:) Kommer inte ens ihåg om vi ska ha glosor eller inte.


Btw, så har jag tänkt på en sak. Jag måste verkligen bli mer duktig på att göra läxorna, jag glömmer jättelätt. Men när jag väl gör det så blir det liksom bra.... Och så måste jag bli ett snille igen:) Men det får bli på måndag för nu orkar jag inte... Hmm.


Aja hejdå, nu har filmen laddat klart:)

Ovido - Quiz & Flashcards