RigoAndMe

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Christine - 9 oktober 2011 23:26

Nu har jag skrivit 200 inlägg:)

  Haha det funka att lägga upp en gif, så jag lägger upp en till (L)


   Det var ju bra, för dom funkar minsann inte att ha på telefonen.....

Av Christine - 9 oktober 2011 23:17

Jag ska snart gå och lägga mig, ska bara kolla klart på en film jag har satt på:) Det har blivit en dålig vana att gå och lägga mig sent... Hmmm, inte bra.

Har iallafall varit effektiv idag, har borstat Annabelle nooga (som för övrigt va ren innan)  och så har jag skrivit klart min uppsats om vägen från Kaffeböna till kaffe. Är  helt okej nöjd, det ända dåliga är att det skulle ha varit klar i fredags:P


1D uppträdde idag på Teen awards, live, med Na Na Na och What makes you beautiful. Sjukt bra:) som vanligt.


Hörde förresten WMYB spelas på radio idag:) Glad då... Väldigt glad. Det är något speciellt när man hör det på radio, det bara är så.


Och juste, imorgon är det tyska, vi har en ny lärare = bra.

Och imorgon får jag äntligen träffa lilla kära Slott!!


Godnatt och hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards