RigoAndMe

Alla inlägg under augusti 2011

Av Christine - 30 augusti 2011 22:08

Sitter och lyssnar på musik:) Kulkul. I skolan idag så åt vi äcklig köttfärs med potatis (fy o blä) ! Vi gjorde inget speciellt, typ skulle göra nåt med papper och kolla hur fort dom ramla och så.

Åkte sen till stallet, red för Birgitta, gick jättebra:) Annabelle tyckte det va jobbigt och började backa och hålla på, med sen frusta hon och blev jättefin:) Kulkul.

   Söta Ellington får pryda inlägget idag:) Fining

Av Christine - 29 augusti 2011 23:17

Klockan är 23.23, måndag kväll, och jag borde verkligen gå och lägga mig (L) Men jag vill inte. Jag vet att det har varit dålig update den senaste tiden, men ska försöka skärpa mig:)

Lite om vad som har hänt då:

Jag har börjat träna för en ny tränare som heter Birgitta, hon är asbra:) Jag har verkligen börjat märka skillnad på Ab powni när jag rider, kulkul. Jag har varit iväg på 3 tävlignar med Belli, två dressyr och en pay and jump ( ok, det kanske inte är en tävling), med blandade resulat. Den närmsta inplanerade tävlingen är den 18 sept. på Tungelsta RK. Dressyr.  Jag har också börjat bli lite märkesfixerad när det gäller hästgrejer:) Vi har skaffat två fina kattungar vid namn Wanna (dövis) och Wendell ( Todd) det är najs:) wendell


Wanna

   Jag och skruttis på MRS:)  


Idag då:

Skolan: Vi har världens konstigaste (läs roligaste) mattelärare:) Orkar inte skriva varför det bara är så. Har lyssnat på Spotify på lite wierd och lite bra musik (ulrik typ)  med Hanna, Amanda och Frida (barafloppe.bloggplatsen.se). Roligt:) Sen efter skolan var jag med Hanna Amanda o Jamina, och vi dansade dansmatta och pallade äpplen:) Kulkul.

Stallet: Jag, mamma och kjelle åkte till stallet vid typ 19, red och fixade. Det gick bra när jag red, mjuk och fin ponny:) Kul, det gillar vi:) Red mke lösgjörande och sånt i början. Märks att vi kan lägga träningen på en annan nivå nu:)


Märker att texten är osammanhängande och man fattar noll och så använder jag överdrivet mycket smileysar. (punkt)


Hejdå ha det jättefint  

Av Christine - 24 augusti 2011 21:17

Har inte bloggat på ett tag... Inte pallat. Har hänt ganska mke som jag inte skriver, av lite olika skäl och så är jag lite lat (L)

Ovido - Quiz & Flashcards