RigoAndMe

Alla inlägg under december 2010

Av Christine - 23 december 2010 13:53

...Hundkex! Japp, jag bakar så kallade ostbollar till daisy i julklapp:) Dom ska precis in i ugnen! Kulkul! Får se om hon gillar dom, sötisen-.-^^


  


Bye Bitches:)

...

Av Christine - 23 december 2010 13:11

Har precis ätit lunch, omelett:( Den va inte god....  Och sen så tror jag att jag vet va jag ska ha i morron. Svarta jeans, Mörkgrönt linne och sen nåt mer....


Ska ta ut Daisy igen snart också, eftersom jag inte va ute så länge tidigare, typ bara 20 min... hehe.


Tjadå sötnosar:)


//CH<3

Av Christine - 23 december 2010 11:55

Jag saknar mina marsvin. Jag köpte mina marsvin den 22/3-10. Jag hade verkligen längtat efter ett par marsvin och var den lyckligaste människan på jorden. Efter några dagar så döpte vi dom, Morris och Melvin fick bli namnen<3. Jag provade på marsvinshoppning, och nästan varje dag på sommaren så var jag ute med dom i gräset i parken. Men sen så till Höstterminen i skolan så hade jag inte tid för dom längre. Jag hade så j*kla mke läxor, så jag kände att jag inte hade tid för som längre. Så jag beslutade mig för att sälja dom. Och en familj från Tumba köpte dom, och jag vet att dom har det bra. För jag mejlar ständigt med pappan i familjen.


  Melvin och Morris, Morris till vänster, och Melvin till höger  Morris   Melvin




Av Christine - 23 december 2010 10:43

Har precis tagit ut Daisy på en promenad, det va jätteskönt ute, bara liite kallt:) Ska typ kolla vilka kläder jag ska ha på julafton ida också.



  En bild på mig....


En på Julgranen...

  Och sist.... Pepparkakshuset:)




Av Christine - 23 december 2010 10:15

Hehehe, ignorera min sits!   


Av Christine - 23 december 2010 09:36

Håller på och laddar upp en film när jag rider på youtube, får se om jag lägger upp det på bloggen....

Av Christine - 23 december 2010 09:06

Gillar inte rubriker.... 

Målade naglarna för några dar sen men ska tvätta bort det, för jag vill ha en annan färg;) Så smart....   Ska ta och julstäda lite i mitt rum tror jag, och inne hos Kicki. Inte så kul men måste göras.


Bye bitches:)

Av Christine - 23 december 2010 08:56

Tjatja och god morgon allesammans! Har precis vaknat och sitter och kollar på vem kan slå filip och fredrik:) Inte så roligt då menmen.


Igår när jag va med Amanda o Hanna så åkte vi långfärdskidor. Kanske inte riktigt min grej iaf. Vi gjorde ett pepparkakshus som blev jättegulligt:) Men jätte många delar va trasiga, och när vi skulle "limma" ihop dom så hade jag sönder en ännu mer, jag är såå smart:) Ska snart äta frukost, men är inte alls sugen på de....


Har äntligen fattat att det snart är julafton, ska bli fett niiice ju!


Ovido - Quiz & Flashcards