RigoAndMe

Alla inlägg under december 2010

Av Christine - 25 december 2010 11:26

... Tona mitt hår igen:) Vill va mörkhårig jue...  Vill väl typ ha mörk brunt tror jag.


Nästa gång vi storhandlar så......


Tjadåå

Av Christine - 25 december 2010 11:05

* Jag är höjdrädd

* Jag vill ha en fågel

* Jag gillar INTE te

* Min ögonfärg är blå

* Jag gillar att testa nya saker

* Ett av mina favorit serier på teve är Simpsons

* Jag äälskar att handla

* Jag är bra på att rita hästar (L)

* Mitt rum har ingen vanlig dörr utan stora glasdörrar

* Jag föddes ca 2 veckor för tidigt


  En bild från i förrgår:)


See yah<3

Av Christine - 25 december 2010 10:57

Fick finfina julplappar igår:) En pumatröja, nagellack, nagel (typ) dekoration, pyjamas, fleece tröja, och lite badgrejer, en tavla, nintendo spel,mysdress (typ), tubhalsduk och sen tror jag inte att de va nå mer, jo, en jacka!


Jag o mamma ska åka te mellandagsrean också, o där ska jag iaf köpa en kamera. Och nåt mer....


tjadå sötisar





Av Christine - 24 december 2010 13:57

Jag har dom bästa kompisarna i världen<3 Dom ställer alltid upp och vi har haft jättemke roligt:)  Vi är jätte ofta ute o fotar, det är superkul:) Men så klart gör vi många andra roliga saker också hehehe.... 

Dom flesta av mina kompisar har jag kännt sen i 6-års, och vi är riiktigt bra kompisar. Men några har även börjat senare, och många går inte ens i min klass.


Så, jag måste bara avsluta me att säga att jag har dom bästa kompisarna i världen:)


Bye sötisar  

Av Christine - 24 december 2010 13:54

Himlans bra det känns med jul igen, hehe! I morse fick jag en tubhalsduk:) Jättefin, och så en blå mysdress eller vad man ska kalla det för. Och så vet jag att det ligger fler paket till mig under granen:) Mohawhawha.....


Jag tror inte att jag hinner skriva så mke mer än det här kanske, så tjadå.

Av Christine - 23 december 2010 21:52

Imorron är det julafton:) Yesyesyes! Hehehe...

Nu ska jag gå och provsmaka gröten vi har gjort:) Hoppas att den är god....

Tjadåå...

Av Christine - 23 december 2010 21:48

Här kommer typ 40 bilder från åttan tävlingen:)


                                                Orkar inte skriva vilka ryttarna är, och vilka hästar.... Men dom flesta kanske kan gissa vilka som rider?


//CH

Av Christine - 23 december 2010 21:13

Överför bilder nu, ska lägga upp lite från Åttan tävlingen o så:)


Tjingeling sötisar:)


Ovido - Quiz & Flashcards