RigoAndMe

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Christine - 25 december 2010 23:15

Sista inlägget nu, innan jag ska söva, för jag är jätte trött *Hjäspar* (L)


  Sees:)

Av Christine - 25 december 2010 21:46

Hej hej! Sitter med datan medans mamma kollar på teve, hehe. Har precis ätit väärldens godaste glass:) Liike<3 Men den andra glass sorten va isig? vrf vet jag inte-.-


Imorron ska iaf jag o mamma dra till Maxi o storhandla:) Inte så mke men ändå, hehe alltid kul att åka iväg. Iaf enligt mig<33


Va me Jamina idag också:) Vi hade kul o fotade, hon hade fått en systemkamera så vi tog lite så kallade "hoppbilder". Alltid kul att se på lite failade bilder(L) Hon stannade typ te 20 över åtta, så vi åt jättegod tacos:) mmmm...


Vet att uppdateringen inte är den bästa just nu, men har lite annat för mig också:)


Pözz *.*

Av Christine - 25 december 2010 11:26

... Tona mitt hår igen:) Vill va mörkhårig jue...  Vill väl typ ha mörk brunt tror jag.


Nästa gång vi storhandlar så......


Tjadåå

Av Christine - 25 december 2010 11:05

* Jag är höjdrädd

* Jag vill ha en fågel

* Jag gillar INTE te

* Min ögonfärg är blå

* Jag gillar att testa nya saker

* Ett av mina favorit serier på teve är Simpsons

* Jag äälskar att handla

* Jag är bra på att rita hästar (L)

* Mitt rum har ingen vanlig dörr utan stora glasdörrar

* Jag föddes ca 2 veckor för tidigt


  En bild från i förrgår:)


See yah<3

Av Christine - 25 december 2010 10:57

Fick finfina julplappar igår:) En pumatröja, nagellack, nagel (typ) dekoration, pyjamas, fleece tröja, och lite badgrejer, en tavla, nintendo spel,mysdress (typ), tubhalsduk och sen tror jag inte att de va nå mer, jo, en jacka!


Jag o mamma ska åka te mellandagsrean också, o där ska jag iaf köpa en kamera. Och nåt mer....


tjadå sötisar





Ovido - Quiz & Flashcards