RigoAndMe

Alla inlägg den 14 december 2010

Hej

Av Christine - 14 december 2010 15:31

I skolan idag tömde vi skåpen, lite jobbigt eftersom jag inte har nyckel.... Men jag o frida gick ner till vaktmästaren så fick han komma o låsa upp skåpet:) Hehe.. Men nu är det rent och fint:)


Det som stör mig just nu är att jag ska gå med den tunga påsen ( med alla mina skolsaker i) ända till stallet, och vanligtvis tar det typ 10 min och gå, men nu kommer det ta typ 20!!!


Aja, tittade på någon julfilm idag, den var konstig. Jag, Ella, Hanna, Frida, Felicia och Amanda planerade lite inför skärholmen också. Vi åker på fredag. Ska bli funnyfunny:):)


I övermorgon får vi jullov:) Det ska bli riktigt naaajs:) Bara lite dumt att på torsdag ska vi gå i skolan typ till 18.00


See yah:)


//CH

Ovido - Quiz & Flashcards