RigoAndMe

Alla inlägg under november 2010

Av Christine - 1 november 2010 18:19

Nu kommer det lite bilder från fulhetsfesten:)


  Gruppbild, fr. vänster: Jamina, Jag, Wanda, Wilma, Hanna och Frida:)  Jag skulle ta en bild på mig och frukten, men jag ser allt lite galen ut.....   Gissa äcklet! Rått kött......   I <3 dom brillorna:)         Hanna, Jamina i bakgrunden:)   Amanda i peruk:)      Wanda:)


Nu sitter jag hemma hos Amanda:) Fick bilderna från fulhetsfesten också! Fast bilderna på mig är tagna efter att jag har tagit av mig min rastaperuk, hehehe.


//CH




Av Christine - 1 november 2010 11:02

Sitter och lyssnar på Monday morning med Melanie Fiona, fett bra:


//CH

Av Christine - 1 november 2010 10:52

Hej hej! Sitter här vid datan och har höstlov:) Men har inget och göra? Ska äta lunch snart iaf.


Jag vill ut och fota, men kameran har laddat ur och jag hittar inte laddaren, *suck*.


Lägger upp lite bilder iaf. Har inte gjort det på ett tag jue:)


              Jag och jamina på en studsmatta   Vad annorlunda jag såg ut i lugg! Shit!     Vi hade ganska så kul.......

Jag och Anna Belle i våras:) kallt kallt.


   

Tävlingsdax:)

        


Det blev några blandade bilder, tror att ni har sett dom flesta, men men.


//CH



Ovido - Quiz & Flashcards