RigoAndMe

Alla inlägg under november 2010

Av Christine - 11 november 2010 07:35

Pigg glad och sugen på skolan sitter jag här. Är tröött!


Ska hoppträna idag, så är lite taggad:) Och så är det ridning på KRS. Efter att jag kommer hem från stallet så MÅSTE jag göra min engelska läxa och mejla den till Alexandra!!!! Hoppas att jag hinner, kommer ju typ hem vid 21.00 Aja, hinner typ inte skriva mer<3


Sitter och kollar på kaniner på blocket, är ju lite sugen på en liten kaninis<3<3




//CH

Av Christine - 9 november 2010 07:23

Jag sitter och äter frukost nu, är jättetrööött!! Ska som sagt ta bussen ut till stallet efter skolan, ska ju träna för F. idaaaa!!!!!! Yees!!! Fett naaajs!


Nä, men ni kan få en bild som ni kan glo på en liten stund:


  


//CH 

Av Christine - 5 november 2010 16:54

  

Bilden är lite konstig, men man ser håret iaf.


//CH

Av Christine - 5 november 2010 16:43

En bild på mig från innan jag klippte mig.  


Jag tycker att hon klippte för kort, och luggen är konstig. Såg mycket bättre ut innan......

Jag hade lixom tänkt att spara till långt hår, och så kommer hon och klipper av typ 7 cm :@ Det är verkligen inte kul!


//CH

Av Christine - 3 november 2010 10:44

  

Fiiiiiiin påni<3<3<3


//CH

Av Christine - 3 november 2010 10:38

Nu ska jag alldeles strax börja m. min lunch. Eller lättare sagt: jag har börjat:)


Nyss satt kissen i mitt knä, men hon har stuckit..... Nu sitter hon i fönstret och gnäller efter fåglar, hon verkligen gnäller, det låter som om hon typ kvittrar:) Gulligt;)


Skulle kanske ha gjort mått m. mormor o morfar idag, men kom inte på mågot.... hehe. Så skulle typ göra något på lördag.


Lägger upp en bild på mig och katten bara, ignorera mig:P Hepp, datan ville inte det:( Bara seeeeeegar:P:P


Men jag håller på att hungra ihjäl!! Ska lägga i pastan snart, eller nu!


See yah!


//CH



Av Christine - 2 november 2010 13:17

I <3 this horse! Den är sjuuukt fin!

Men inget slår Rigoletto och Anna Belle<3


Läromästare. Hästar säljes
Läromästare. Hästar säljes
Typ: C  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1996  
Namn: Golden fighter  
"Hälge" är en super trevlig korsningsponny (75% welsh och 25% fjording/russ) på 134.2cm Jätte snäll i ALL hantering! Trafiksäker och går att rida ut på själv och tillsammans med andra. En häst som alla kan rida, erfaren som nybörjare. Jätte snäll att ha med sig på tävling. Han har bra gångarter och hoppar allt. säljs pga ryttarens längd. Hör av dig för mer info! OBS lånad mail! Tel: 0707265052
 
Han är tävlad LA:P1 i dressyr och har hoppat 1m.Film: http://www.youtube.com/watch?v=Z2qmUcGPvjU
 

Pris  65 000 kr



Det gäller att tjata, tjata, tjata! Nää, bara skojja lite. Men vill verkligen ha en till häst..... RIGGO!


//CH

Av Christine - 2 november 2010 10:07

Hejhej! Nu har jag hittat kameraladdaren:) yes! 


Åt frukost för inte så länge sen, vaknade inte lika tidigt idag iaf.

jag fattar inte vrf jag alltid har så tråkigt? aja, sånt får man väl tåla....



//CH

Ovido - Quiz & Flashcards