RigoAndMe

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Christine - 24 september 2010 20:34

  


Oj, vad dåligt kvalite det blev...


Och så gick det inte att skriva ÅÄÖ.... Så jag menar inget speciellt med "ponny".


//CH

Av Christine - 24 september 2010 19:53

Kolla vad fina bakelser:


Bild 1: En väldigt fin Mariotårta:)

Bild 2: Söta äppelcupcakes:)


   


Jag tycker att dom var söta:)


//CH

Av Christine - 24 september 2010 19:19

Har nyss kommit hem från stallet, red lite dressyr på AB. Det gick bra:)


Men nu väntar en god middag:) grillat kött m. pommes och bea.... Är hungrig som en varg:)


Efter middagen ska jag nog äta godis och kolla på film:)

Blev inte ett så långt inlägg men jag orkar inte mer:)


//CH  

Av Christine - 24 september 2010 15:28

Idag var jag i skolan som jag brukar va på dagarna, och vi hade slöjd idag:) Jippie:) Och musik.... Då var det lite pinsamt för att musikläraren sjöng en sång om mig, den handlade om mig och tomater.... Jag blev jättejätteröd och skrattade asmkt:) Men men....


Igår när jag red lektion så red jag Yass, det gick jättebra:) Han var bara väldigt hård i munnen. Men han var väl helt OK:)


Förrensten, vi ska flytta:)! Det ska bli jäääättekul :) Kommer flytta nära en kompis. Så det blir kuligt:)


  

Det var jättekul den dagen:)


//CH

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards