RigoAndMe

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Christine - 21 september 2010 19:27

Var ju hos Amanda idag, eller, jag Hanna och Jamina var hos Amanda:) Vi bakade kladdkakemuffins, men sen satt vi mest vid datan. Jamina o Hanna skapade en varsin, ny blogg, och länkar till dom finns i menyn:) Vi skapade en blogg tillsammans också, men det kommer inte att bli uppdaterad så ofta:) Sen när Amanda skulle på orientering så gick jag o Jamina hem till mig, Då tog vi först ut Daisy, och sen så åt vi middag. Det blev kebab m. bröd:) det var jättegott  

Sen gick vi ner till mitt rum och bloggade lite, men internet slutade att funka ett litet tag och då byggde jag en liten koja. Men efter typ 2 min funkade internet igen, men typ då var det dags för Jamina att gå hem:( Så nu sitter jag här och bloggar för mig själv:)


Men nu ska det komma lite bilder:) Bilderna är från någon gång i våras när vi hoppade studsmatta:)

Vi på bilderna:

Jamina- mörkgrönt linne

Amanda- svartvit randig kofta el. lila t-shirt

Jag- svart tröja, el. lilablått linne


                                                  


 


//CH 

Av Christine - 21 september 2010 11:28

Har vart i skolan, och har ju haft en vääldigt najs dag:) Vi slutade typ 10.40:) Vilket var väldigt bra.


Men nu är jag med några kompisar och ska göra nåt, men vet inte vad:) Juste, baka:) Och lägga in lite bilder:)


//CH

Av Christine - 21 september 2010 11:28

Har vart i skolan, och har ju haft en vääldigt najs dag:) Vi slutade typ 10.40:) Vilket var väldigt bra.


Men nu är jag med några kompisar och ska göra nåt, men vet inte vad:) Juste, baka:) Och lägga in lite bilder:)


//CH

Av Christine - 21 september 2010 07:20

Nyss så tittade jag på Anna Belles stamtavla, det var ganska intressant faktiskt:)

  



 

Snart ska jag till skolan, har ju en vääldigt najs dag idag, vi ska vara i Vårsta hela dan, och så slutar vi efter lunch (matsäck). Så jag tycker att det är vääldigt najs!

Idag ska Ronja (vår medryttare) rida för Fredrik B. Jag läängtar till 28de! Då ska jag rida för Fredrik! Woho:)


//CH

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards