RigoAndMe

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Christine - 29 september 2010 21:38

Nu kommer ganska många blandade bilder:

1: Anna Belle

2: Daisy vid  stranden typ -08

3: Daisy badar

4: Daisy på Visby Torg

5: En fin ros

6: Kicki<3

7: Anna Belle

8: Daisy

9: Kicki

10: Kicki

11: Kicki

12: Anna Belles mule

13: Anna Belle

14: Anna Belle

15: Anna Belle och jag



                                


Okej, det va inte så många bilder, men ändå!


//CH

Av Christine - 29 september 2010 21:12

Tisdag: Igår tog jag bussen till stallet direkt efter skolan, stannade bara på ICA och köpte en pirog och ett paket ballerinakex. Väl i stallet böjrade jag med att plocka in henne från hagen, sen fick hon äta upp sin mat medans jag mockade.

Efter det ställde jagg upp henne i gången o borsta:) Sen var det tömkörning som gällde:) det var inga hinder i ridhuset, och dessutom tomt! så det var ett perfekt tillfälle...


Onsdag: I skolan idag hade vi bild:) Jag och Jamina håller fortfarande på med våra portfolios, och det har vi gjort i typ 6 veckor nu... typ alla andra e klara... Menmen.

Efter skolan drog jag direkt ut till stallet med mamma:) Då red jag ut med Anna Belle:) Det tyckte hon nog va lite skönt:)


Och vi var hemma ganska tidigt, kl 18.00, och då stanna vi på ICA och handlade lite, sen åkte vi hem och åt middag.


Men nu ska jag snart sova, ( lite tidigare än vad jag brukar) vilket nog är bra...


Aja,

//CH

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards