RigoAndMe

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Christine - 22 september 2010 18:30

Här är 2 bilder på mig och Anna Belle från 2008:)


    



//CH 

Av Christine - 22 september 2010 17:59

Jag skulle ju ta bussen till stallet idag (brukar alltid få skjuts), och det gick inte såå bra, bussen jag skulle ta skulle gå kl. 15.52 men den kom aldrig! Så jag och mamma åkte till stallet och fixade lite till Anna Belle. Fast nu är mamma och brorsan på en visning:) Sen när visningen är slut så ska vi åka å äta:) Det ska bli gott:)


Idag i skolan hade vi ju orientering, det var APTRÅKIGT! Jag, Julia, Frida och Alison gick liite vilse/fel, så vi kom försent, plus att vi missade 3 kontroller, jag haaatar verkligen orientering   Jag längtar tills vi slutar med det....


Men nu ska jag lägga upp veckans fråga:)


//CH

Av Christine - 22 september 2010 07:28

 Snart börjar skolan. Idag blir det ju bara vanlig dag... *suck*.

Vi har idrott idag och jag ska INTE glömma gympakläder:) Vi har ju orientering, och det är bajstråkigt...


Men efter skolan ska jag iallafall ta bussen ut till stallet där AB står:) Då tror jag att jag ska tömköra el. rida dressyr. Hon är ju så duktig när man tömkör:):):):):)
Ska bli kuligt kuligt:)
Aja, nu ska jag nog stänga av datan, för att jag har inte ens klätt på mig än.
Ehh, lägger upp en bild också:
  
AB på dressyrtävling:)
Och så en video:
Fattar inte att dom kan hoppa så högt barbacka....
//CH
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards