RigoAndMe

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Christine - 25 september 2010 12:15

Har  fixat en namnskylt åt Annabelle i powerPoint, den blev jättefin:) Den är med ljusrosa bakgrund och skrivstilstext:) Ska ju snart till stallet, hoppas att det finns någon som vill rida ut. Men annars går jag och mamma ut själva:)


Nu undrar jag bara, tycker ni att jag ska skaffa en Header gjord i Picnik? Jag är så dålig på att göra sånna, men men.


På tisdag är det skolfoto... Ska klippa mig innan, men jag har ingen aning om hur? Kanske snelugg men jag vet inte.... Aja, det är ju flera dagar kvar att fundera på:) Eller... kanske inte så många. Och juste, på tisdag ska jag rida min efterlängtade lektion för Fredrik B. Det ska bli kuligt kuligt  

Ska träna lite på programmet imorgon, och så ryggningar:) det ska också bli rooligt:)


Men nu ska jag ut oc borsta Daisy:) hon är jättesmutsig, för hon badade ju i Brosjön i morse:)


//CH

Av Christine - 25 september 2010 11:11

Har nyss kommit hem efter en härlig promenad vid brosjön med Daisy:) Det är jätteskönt väder ute nu, så att jag tror att jag rider ut med AB idag:) Ska bli kuligt:)

Åt frukost vid brosjön ockå, matade ankorna med bröd också!


Ska nog äta lunch snart, falukorv med nånting till tror jag:)


//CH

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards