RigoAndMe

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Christine - 18 september 2010 14:25


En bild på AB bara.... Hon hon är så sööööt!

  

Av Christine - 18 september 2010 14:22

Snart fyller jag år kom jag på, eller ja, jag fyller år 4/10, jag önskar mig pengar så att jag kan köpa en kamera!

Av Christine - 18 september 2010 13:56

Nu har  jag både badat Daisy, och duschat själv! Så snart ( om en timme ) så sticker jag till ..... STALLET!  Får se vad jag gör sen när jag kommer hem, antagligen sitter jag vid datan!!

//CH

Hej

Av Christine - 18 september 2010 11:48

Nu ska jag äta lunch:) Vet inte vad men nåt gott:) Jag läängtar tills den 28:de! då ska jag träna för Fredrik B. Och då ska jag rida igenom programmet jag har tränat på! Programmet lärde jag mig i onsdags... Så jag kommer säkert glömma det... Men men, det är ju "bara" träning. Hoppas att vi tränar mer på ryggningar, det var kula att prova förra veckan, men vill få till lite bättre.

 Lääängtar efter Rigo och AB så himlas mycket!!<3<3<3<3<3<3<3<3


//CH

Av Christine - 18 september 2010 11:33

   Ska snart äta lunch, men nu sitter jag och käkar glass! Vid 3 ska jag rida ut med en tjej som heter Frida ( på annabelle), det ska bli kuligt:) Hoppas att jag snart kan lägga över bilderna från fulhetsfesten:) vi var så snygga:):)


Ska bada Daisy i kväll, det ska bli kul, fast hon hatar att bli badad, men men.

Nyss så städade jag mitt rum, det var jäättetråkigt, fast jag hade ju lilla kattungen som sällskap:) SSå nu är mitt rum rent, och snart är hunden också ren!!

  

Jag och Polly ( läängesen) Man ser ju Åttans rumpa, och så på Dunder i bakgrunden är Jamina:)

//Ch  

Av Christine - 18 september 2010 09:49

   Awww! Vad sööt hon är! Min hamster, Kicki<3

Av Christine - 18 september 2010 09:39

Jag var hos Amanda på fulhetsfest igår, och det var jättekul! Det kommer komma upp lite bilder från det sen också. Vi åt wok till middag, och tårta till efterrätt.

Jag och Jamina tog jättemkt bilder på oss. Julia hade fått en systemkamera, så med den tog vi över 300 bilder!! Och med Jaminas telefon typ 200! Vi hade verkligen rooliigt:) Julia vann fulhetspriset ( vem som var fulast ). Jag var suuperful (tycker jag) när jag kom, men sen plockade jag av mig peruken, och tvättade bort det "fula sminket" och sen så ville Jamina, Amanda o Hanna sminka om mig, fast finare. Så när jag gick såg jag väl bra ut bortsätt från kläderna ( Mammas bruna mjukisbyxor med färgspill på...) Men det var jättekul!!!


Jag lovar att det kommer komma upp bilder från det, ska bara lägga över dom på datan....


//Ch

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards