RigoAndMe

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Christine - 23 september 2010 07:22

Jag kunde bara inte låta bli att skriva det här inlägget.


Ska prova skriva mitt namn:

Med näsan- crfriswttine

med handen- christine

med örat- bmhy,y bgt  sg


Det gick inte så bra.


Lägger upp en bild på mig:


 

På studsmatta:)


//CH 

Av Christine - 23 september 2010 07:19

Ja, jag bara rullar fram med mina läxor:) Nu är jag klar med alla läxor utom en:) Jippi:) Haha, nä, men nu ska jag snart till skolan, sitter och äter yoghurt.

Ska direkt till stallet efter skolan, ska rida ut med en tjej som heter Frida, det ska bli kuligt kuligt:) Och så vi 19.00 så ska jag rida på Karlslund, så får se om jag hinner blogga mer idag, för när jag kommer hem från Karlslund måste jag göra en ENG-läxa vi har till imorron (fredag).


Aja, hejdå då.

//CH

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards