RigoAndMe

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Christine - 15 september 2010 15:37

Hejhej!  I skolan idag hade vi bild!! det var skitskojj:) Vi håller på och gör en Portfolio till alla saker, min blir ganska fin faktiskt!


På lunchrasten hoppade jag, Jamina och Felicia över ett hinder, dom som höll höjde efter varje gång, och till sist blev det ca 110 cm som jag hoppa! Det var skitkul, och typ hela klassen tittade!! Jamina och Felicia hoppade typ 105 cm, vi var aaasbraa ju!!:)


Men nu ska jag snart dra till stallet och sköta om lilla AB! Det ska bli kul! Ska nog rida igenom programmet då!!

//Ch

Av Christine - 15 september 2010 07:48

Nu ska jag snart pysa iväg till skolan, vi har ingen idrott idag, utan teori! det ska bli tråååktigt,, för att vi ska gå igenom karttecken!!


Aja, Bye // ch

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards