RigoAndMe

Direktlänk till inlägg 29 september 2010

två dagar ut mitt liv....

Av Christine - 29 september 2010 21:12

Tisdag: Igår tog jag bussen till stallet direkt efter skolan, stannade bara på ICA och köpte en pirog och ett paket ballerinakex. Väl i stallet böjrade jag med att plocka in henne från hagen, sen fick hon äta upp sin mat medans jag mockade.

Efter det ställde jagg upp henne i gången o borsta:) Sen var det tömkörning som gällde:) det var inga hinder i ridhuset, och dessutom tomt! så det var ett perfekt tillfälle...


Onsdag: I skolan idag hade vi bild:) Jag och Jamina håller fortfarande på med våra portfolios, och det har vi gjort i typ 6 veckor nu... typ alla andra e klara... Menmen.

Efter skolan drog jag direkt ut till stallet med mamma:) Då red jag ut med Anna Belle:) Det tyckte hon nog va lite skönt:)


Och vi var hemma ganska tidigt, kl 18.00, och då stanna vi på ICA och handlade lite, sen åkte vi hem och åt middag.


Men nu ska jag snart sova, ( lite tidigare än vad jag brukar) vilket nog är bra...


Aja,

//CH

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 12 november 2011 02:00


har inte bloggat på ett tag nu, har inte känt någon vidare entusiasm. Men iallafall var på middag i stallet idag, eller den var hemma hos en tjej som bodde vid stallet. Det var trevligt även om jag var inloggad på twitter och spelade temple man störs...

Av Christine - 3 november 2011 19:26


http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment Jag är med och tävlar om ett Schockemöhle set hos topdressage.blogg.se.       ...

Av Christine - 3 november 2011 16:34

  Dog lite (läs mycket) nu!! Det är grymt ju.

Av Christine - 29 oktober 2011 19:01

      Jag är med och tävlar om 2 biljetter till Stockholm Horse Show hos Dressyrmupparna:)   Inlägget hos Dressyrmupparna finns här: http://dressyrmupparna.se/sugna-pa-tavling/13573#comments ...

Av Christine - 19 oktober 2011 19:11

Jag älskar att vara ensam hemma, då kan man bara bli helt galen. Vilket jag lbev idag, för jag var ensam i 5 timmar utan att ha tråkigt:) Kan försöka ladda över ett klipp när jag tar ut min galenhet, men det kanske inte funkar:( ...

Ovido - Quiz & Flashcards