RigoAndMe

Alla inlägg under september 2010

Av Christine - 20 september 2010 19:12

Jag var i stallet nyss:) Amanda o Hanna hängde med, vi red först lite barbacka på AB, Hanna som är nybörjare ( varit på ett ridläger för nybörjare typ 2006) red först. Hon var väl ganska duktig för att ha ridit några få gånger:) Sen tömkörde jag AB, hon var så jäkla duktig:):) Honn jobbade aaaasba i form och dessutom så hade hon bra framåtbjudning:) Det var kul i stallet idag:) Kanske kommer upp bilder från idag nån gång? Jag tror det:)


Imorron har vi jättenajs dag i skolan:) Först samlas vi i Vårsta kl. 08.00, sen går vi till ängen och spelar brännboll, och så har vi typ en lektion, och sen äter vi, och sen slutar vi efter lunch!! Första gången på typ 2 år! vi ska ha matsäck med oss också, och jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig? Tror på typ pannkakor, kanske. Är en pannkaksnörd:)


//CH

Av Christine - 19 september 2010 13:15

Snart bär det av till Skärholmen och ikea med mamma:) Ska bli kuligt! Får se om jag köper ngt.


  //Ch

Av Christine - 19 september 2010 08:36

Igår när jag red AB gick det jättebra:) Jag red igenom programmet, hon gick jäättefint:):) Hon jobbade i form nästan helt från början, jag tror iaf att jag ska träna ryggningar idag;)


Har inget att göra just nu, kanske ska ringa Jamina?? Jag vet bara att vi ska på visning kl. 12.00


//ch

Av Christine - 19 september 2010 08:24

Bild 1-2: Skrittur på vägen.

Bild 3-5: Ute på en åker i vintras.

Bild 6-8: Daisy i snön.

Bild 9-11: daisy hemma.

Bild 12-13: Kicki,  min hamster.

Bild 14: Anna Belle hos förra ägarna.

Bild 15-20: AB på allsvenskan Div II

Bild 21: AB hemma.





                                              

Av Christine - 18 september 2010 14:25


En bild på AB bara.... Hon hon är så sööööt!

  

Av Christine - 18 september 2010 14:22

Snart fyller jag år kom jag på, eller ja, jag fyller år 4/10, jag önskar mig pengar så att jag kan köpa en kamera!

Av Christine - 18 september 2010 13:56

Nu har  jag både badat Daisy, och duschat själv! Så snart ( om en timme ) så sticker jag till ..... STALLET!  Får se vad jag gör sen när jag kommer hem, antagligen sitter jag vid datan!!

//CH

Hej

Av Christine - 18 september 2010 11:48

Nu ska jag äta lunch:) Vet inte vad men nåt gott:) Jag läängtar tills den 28:de! då ska jag träna för Fredrik B. Och då ska jag rida igenom programmet jag har tränat på! Programmet lärde jag mig i onsdags... Så jag kommer säkert glömma det... Men men, det är ju "bara" träning. Hoppas att vi tränar mer på ryggningar, det var kula att prova förra veckan, men vill få till lite bättre.

 Lääängtar efter Rigo och AB så himlas mycket!!<3<3<3<3<3<3<3<3


//CH

Ovido - Quiz & Flashcards