RigoAndMe

Alla inlägg under oktober 2010

Av Christine - 20 oktober 2010 13:11

Jag har så tråkigt! Sitter och kollar på TENNIS! Stockholm Open. Wihi, va kul! INTE!!! Går ju inget bra på Tv nu asså... Heelt hopplöst. Får nöja mig med min kompis datan....


//CH

Av Christine - 20 oktober 2010 13:06

Har precis ätit lunch. Köttbullar med makaroner. Jag har det jättetråkigt just nu! Och jag kanske måste vara hemma imorron också! *suck*.


Jag har hittat ett assnyggt träns från Hööks, är det bara jag som tycker det är fint? Diggar breda nosgrimmor.


  

Jag diggar det här tränset:)

(Bilden är tagen från Hööks)


//CH


Av Christine - 20 oktober 2010 09:03

Jag är hemma från skolan idag. Mår inte bra:( Har skitont i halsen, och så har jag hosta. Känner mig hängig. Med skolan skulle vi ju till Riksidrottsmuseét idag. Men jag orkar knappt gå någon stans. Skit. Jag HATAR att vara sjuk. Hoppas att jag blir bättre till imorron, annars kommer jag missa jättemkt i skolan....


Men jag måste bara lägga ut en bild på dom här asfula benskydden från Pessoa.


   

Jag tror inte att jag har sett så fula skydd förut?


//CH

Av Christine - 19 oktober 2010 18:58

Idag i skolan så hade vi vanliga ämnen, men har endå varit en soft dag. Jag ritade ett portträtt av en äv våra lärare, Alexandra. När Frida ville visa det för henne, så rev jag det i bitar.... Det var ganska fult.

efter skolan åkte jag och mammatill granngården. Jag köpte manrosetter, handskar, nummerlapp och nosludd. Sen köpte mamma ganska mycket.


Igår när jag red Anna Belle gick det jättebra. Hon kändes fin. Men blev dock lite seg på slutet, men annars kändes det jättebra.


Jag hoppas att hoppträningen för Jenny är på torsdag. Är verkligen sugen på att hoppträna...  Idag har ju Ronja AB, jag som så gärna ville prova alla grejer.... Aja, får väl vänta tills imorron. Kanske ska beställa från Hööks också, ett par ridbyxor. Och strumpor.


Men nu pallar jag inte skriva mera. Hejhej!!


//CH:)

Av Christine - 17 oktober 2010 20:46

Hehe, får blogga för två dar nu....

Igår gjorde jag ingenting, var i stallet som vanligt. När jag red dressyr på Anna Belle så kändes hon jättebra:) Jätteduktig. Kunde dock ha haft lite mera bjudning.


Idag så var jag på en Pay n jump på Karlslund. Det gick bra, fick en rosett. Och i åttantävlingen så vann Rigoletto! Det var Fanny som red honom, och hon gjorde det verkligen asbra:) Det var en tjej till som red honom i Pay n Jumpen, och han skenade med henne. Så det behövs en bra ryttare. Men  Fanny rider honom jättebra:):)


Nu vet jag inte vad jag ska göra.



Jag och Anna Belle någon dag i skogen.    


//CH

Av Christine - 15 oktober 2010 19:22

Igår när jag red lektion på Karlslund, fick jag rida Riggo!! Det gick jättebra, vi fick till jättebra skänkelvikningar. Igår smakade jag också billy pannkakor för första gången! Dom var asäckliga...


Idag efter skolan va jag med Hanna, Amanda och Jamina<3 Vi var ute och tog mkt bilder:)

Sen när dom gått så åt jag mamma och jocke hemmagjord pizza:) Väldigt gott!!!!! Och så har jag överfört bilder! Kanske kommer några filmer när jag rider?? Who knows, Who knows....


  

En fin bild på Daisy!


Bye!

//CH

Av Christine - 14 oktober 2010 07:36

Igår smakade jag Fanta typ Wildberry för första gången den va inte så god.... Smakade som kolsyrad MER. Inte så gott...


Blir ingen hoppträning för mig idag:( vet inte vrf. Men det blir ridning på karlslund iaf:)


Snart ska jag i väg till skolan. Har precis ätit vaniljyoghurt med jordgubbar:) Väldigt gott:) Även om det inte är årstid för jordgubbar precis...


//CH


Av Christine - 13 oktober 2010 17:54

Här kommer en bild på mina fina (läs fula) naglar.....


  


Inte så fina....


//CH

Ovido - Quiz & Flashcards