RigoAndMe

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Christine - 8 oktober 2010 14:04

Det här blir mitt 6:e inlägg idag... ojj.


Men jag kunde inte låta bli att lägga upp en bild på dom här roliga colaflaskorna, det är samma läsk men i roligare förpackning. Kuligt kuligt.


  

Snygga eller fula? Vad tycker DU?


Nää, nu SKA jag äta lunch!


//CH

Av Christine - 8 oktober 2010 13:51

They said memories are golden,

And maybe that is true,

But I never wanted memories,

I only wanted you,

A million times i need you,

A million times I´ve cried,

If love alone could save you,

You never would have died,

In my heart you hold a place,

That no one could ever fill,

If tears could build a stairway,

And heartache make a lane,

I walk the path to heaven,

And bring you again!

 

Denna dikt tillängnas Derek! Faan, du va såå söt! Varför skulle just du dö? Du va bara 5 år, och den bästa av ALLA!


  


//CH



Av Christine - 8 oktober 2010 13:38

Nu har jag gjort en ny header, inte så fin den heller, men bättre än den andra iaf.


Och så har jag bakat, havrekakor med choklad i, dom blev inte så bra..... Jag har märkt att jag inte har talang för nånting längre:( Förut var jag bra på att baka, springa och att hoppa höögt med mig själv, jag hoppade ju ca 115 cm med mig själv, men nu kan jag bara hoppa ca 100 cm:( Och förut kunde jag springa jättefort.... Men det kan jag inte längre. Det enda jag kan är att rida och rita.

Inte så kul... Det här va nog inte så kul att lyssna på, men men.


Och nu har mina kompisar i skolan slöjd... *Lyckostar*. Vill ju bli klar med min väska jag gör i syslöjden.


Nu tror jag att jag ska äta lunch, men jag har ingenaaaaning om vad.....


 

Amanda med en klocka i håret:)    

Jamina hoppar studsmatta:)

    

Hanna förra hösten tror jag:)


I HAVE THE MOST WONDERFUL FRIENDS IN THE WORLD!!!!!!!


//CH

Av Christine - 8 oktober 2010 09:37

Jag måste ta bort headern, den är såååååå fuuul!!!


//CH

Av Christine - 8 oktober 2010 09:18

Min nya header jag gjorde i picnik blev inte alls bra.... Va mycket bättre innan jag laddade upp den, men jag orkar inte byta.


//CH

Av Christine - 8 oktober 2010 08:59

Jag har blivit sjuk:( Har jätteont i halsen och känner mig hängig:( Det är INTE kul. Så jag är hemma frånn skolan, synd. För att då missar jag slöjden.


Kanske ska baka nåt i dag? Vet inte vad.


Igår när jag red på karlslund fick jag rida Ysra, det gick förvånansvärt bra, för att jag brukar inte gilla att rida henne, men igår va hon faktiskt riktigt trevlig:) Hon va jättelätt att rida i form i skritt å trav, men i galoppen var det lite jobbigare, men hon har så himla skön galopp:):)


Jag fattar inte varför det blir såhär gult på vissa ord i bloggen? Det äär typ länkar till Eniro och inte kul:( 


Aja, Skriver nog nått mer inlägg sen, och kanske lägger upp bloggdesignen jag håller på med. Men vi får seee....

//CH

Ovido - Quiz & Flashcards