RigoAndMe

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Christine - 13 oktober 2010 17:54

Här kommer en bild på mina fina (läs fula) naglar.....


  


Inte så fina....


//CH

Av Christine - 13 oktober 2010 17:25

Har inte bloggat på ett tag, men har inte pallat. Just nu är mormor och morfar här, så ska bara skriva lite kort.


Har precis fixat middagen, schnitzel. Sen till efterrätt bullar:)


I stallet igår red jag för Fredrik, det gick jättebra:) Galoppserpentinerna gick asbra!!!!!! Smörjde lite grejer också, sen kom Kjelle och hämtade mig.


I stallet i dag tog jag det lite lugnt med Anna Belle. Lite skritt och travjobb i ridhuset. Det gick jättebra:) Sen åkte vi hem.


Målade naglarna igår också.... Det blev ganska bra:)  Och i skolan idag så ritade jag en jättefin teckning av Anna Belle:) Lägger upp en bild på den senare i kväll:)


Uppdateringen ska bli bättre än var det vart dom senaste dagarna:) Lovar....



Hej hej!


//CH


Ovido - Quiz & Flashcards