RigoAndMe

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Christine - 22 oktober 2010 19:26

Vet inte varför jag skriver det här..  Men men. Har väl inget och göra.


  

Lägger upp en bild på söta lilla Daisy!!!!<3<3


//CH

Av Christine - 22 oktober 2010 19:13

Igår när jag red på karlslund fick jag Stella:) Härlig ponny! Vi fick till himlans bra öppnor:) Det gick väldigt bra. Hade väl hoppats på Rigo med en tjej som heter Camilla fick honom.


Igag när jag red Anna Belle gick det jättebra:) Hon blev jättetrevlig, och lyssnade bra. Efter ett litet tag blev formen himlans fin också:)


I skolan i dag hade vi slöjd, jag håller ju på med en väska. Tror att den blir klar nästa lektion.


Imorron blir det hoppträning på Anna Belle:) Hoppas att Amanda och Hanna ville följa  med:) Mohahawwwha!!! Då blir dom fimlare!


Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva, så tjadå.


//CH:)

Ovido - Quiz & Flashcards