RigoAndMe

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Christine - 1 oktober 2010 20:51

I skolan idag hade vi slöjd och musik:) Det är vääldigt roligt! I slöjden så syr jag en väska, med rutigt innefoder och jeanstyg utanpå... Men på musiken garvade jag o Jamina åt typ allt:) det är så himla kul med musik....


Men efter skolan så var jag med Hanna, Jamina o Amanda. När vi gick ut med Daisy fotade vi jättemkt:) Det var väldigt kul. När vi kom tillbaka skulle Amanda gå hem, men då satte jag jamina o hanna oss vid datan, och höll på lite med youcam:) det var vääldigt kul.


Och nu sitter jag med Jamina och kollar på idol:) snart ska vi äta chips med dipp:) det ska bli vääldigt gott. Men nu ska jag inte skriva mer, för jamina vill säkert också skriva nåt:)


Jag när vi tog lite effekter på youcam:) Ganska så ful...


//CH  

Av Christine - 1 oktober 2010 07:27

Igår hopptränade jag med AnnA belle, det var mycket med att öka och minska galoppen, det var tre hinder på rad med ca 6 galoppsprång mellan varje, och så skulle man rida på 5 och 7 eller vad det va. Det gick vääldigt bra:)


Sen red jag Casper på karlslund:) Det gick vääldigt bra det med:) Han va väldigt pigg men hoppade ändå snällt:) ( som han brukar) Sen så anmälde jag mig till Pay And Jump tävlingen också, (på Casper).
Men nu ska jag snart till skolan:) eller, om typ 20 min:)
//CH
Ovido - Quiz & Flashcards