RigoAndMe

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Christine - 5 oktober 2010 16:44

Igår när jag fyllde år fick jag ju en ritplatta:) Det var verkligen toppen:) Har inte blivit så bra på att använda den än, men men. Prövade lite i Paint ( har inget annat) Och det gick ganska bra:)


Jag saknar Riggo, Anna Belle och Casper skitmkt!!! Ni är BÄÄÄST!!!!!  


//CH

Av Christine - 5 oktober 2010 16:17

Hann inte blogga igår, för att då fyllde ju jag år. På morgonen fick jag frukost på sängen:) Och så fick jag en typ fejkskinn jacka:) Den va jättefin. Och så kom Jamina över med ett par jättebra skuggningspennor! Det var Jääääättebra!!! Och när jag kom hem så va jag med med Jamina igen, och då satt vi vid datan och chattade, hehe.... Och sen bakade vi en jättefin tårta, det var en tårta med konserverade mandariner och hallon, sen på toppen så skrev vi mitt namn med nån pyntningsgelé.


Sen innan vi åt middag så skulle Jamina gå. Till middag åt vi fläskytterfilé med typ potatiskroketter, och så fick jag lite fler presenter: En ritplatta till datan:) Det va jäääättebra:) och så fick jag lite färgpennor och en pennvässare:) Jag är suupernöjd.

Och juste, det var ju orienteringstävling i skolan... Det gick inte bra för mig. Men jag vet att orientering INTE är min grej....


Dagens:


Sen när jag och mamma åker till AB så ska jag anmäla mig och Amanda till Åttantävlingen, LC:n. Amanda vill tävla Dunder, och jag Casper:) Han e bara för bra på att hoppa:)


Men nu har jag precis kommit hem från skolan och sitter med lilla kissen i knät.

  

Hon är sååå kelig:)


//CH


Ovido - Quiz & Flashcards